Kierowanie zespołem

Termin

Kategoria:

Cele szkolenia:

  • Poznanie i doprecyzowanie roli oraz zadań menedżera;
  • Budowanie swojej pozycji w zespole
  • Zidentyfikowanie własnego dominującego stylu kierowania;
  • Poznanie strategii elastycznego przywództwa;
  • Udzielania informacji zwrotnych podwładnym na temat wykonywanej pracy
  • Delegowanie zadań w zależności od stopnia dojrzałości pracowników
  • Zarządzania przez cele i zadania
  • Sytuacyjne zarządzanie pracownikami (według modelu K. Blancharda)
  • Doskonalenie umiejętności kierowania poprzez indywidualne rozmowy z podwładnymi;
  • Rozwinięcie umiejętności zarządzania przez cele i zadania;
  • Rozwinięcie umiejętności motywowania podwładnych.
  1. Od grupy do zespołu
    • Grupa, zespół, grupy nieformalne
    • Efektywne zarządzanie – jak, gdzie z kim
    • Teorie zarządzania i ich konsekwencje w praktyce kierowania
    • Dojrzałość zespołu i dojrzałość menadżerska
  2. Proces grupowy a działanie zespołu
    • Cele – od strategii do operacji
    • Role zespołowe wg Belbina
    • Kontrakt zespołowy
    • Struktury nieformalne – ukierunkować czy z nimi włączyć
    • Model Leonciego – dysfunkcje w pracy zespołowej
    • Otoczenie zespołu
  3. Tworzenie efektywnego zespołu
    • Rola oczekiwana, wypełniana, postrzegana, rzeczywista
    • Style społeczne/osobowości w kontekście pracy zespołowej
    • Odpowiedni dobór członków zespołu do zadań
    • Współdziałanie i efekt synergii
    • Od pozytywności do produktywności zespołowej
    • Dynamika zespołu – kooperacja i rywalizacja
  4. Motywowanie zespołu – budowanie pozytywności
    • Jak motywować – teorie motywacji w praktyce
    • Bodźce i ich odpowiednie  stosowanie
    • Rozpoznanie indywidualnych wzorców motywacyjnych
    • Potrzeba uznania jako główny napęd budujący zaangażowanie
    • Matryca motywatorów dostępnych w danej organizacji
  5. Skuteczne delegowanie zadań – główne zasady.
    • Przygotowanie do delegowania zadań.
    • Macierz delegowania
      1. Wyznaczenie obszaru zdań do delegowania – nasze cele i priorytety.
      2. Ocena kompetencji pracownika przed delegowaniem zadania.
  6. Sztuka rozwiązywania konfliktów w zespole.
    • Koło konfliktów Moore’a
      1. Określanie podłoża konfliktu.
    • Strategie radzenia sobie z konfliktem w zespole.

zdjecie_czrno_biale_scianka

EKSPERCI SZKOLENIA: Radosław Wajler – Magister ekonomii w zakresie finansów i bankowości, konsultant, trener i business coach. Specjalizuje się w zakresie projektowania szkoleń według podejścia procesowego; posiada bogate doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu warsztatów treningowych; stosuje efektywne rozwiązania budowania metodyki i prowadzenie zajęć; dba o zapewnienie wysokiej merytorycznej jakości szkoleń i prac doradczych. Opracowuje dynamiczne moduły szkoleniowe; bierze udział w opracowaniu narzędzi i prowadzeniu audytów personalnych, a w tym opracowanie i weryfikację narzędzi badania kompetencji z punktu widzenia biznesu; posiada doświadczenie w kierowaniu organizacjami pozarządowymi oraz budowaniu struktur organizacyjnych i personalnych firm. Wykładowca Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na podyplomowych studiach zarządzania zasobami ludzkimi oraz na wydziale psychologii.

Koszt: 800 zł + VAT

  •  Płatność za szkolenie odbywa się na zasadach przedpłaty.
  • Rozliczenie w formie przekazania darowizny na Fundację. Fundacja przeznaczy darowiznę ze szkoleń na cele statutowe: na prowadzenie Rodzinnej Klubokawiarni Praskiej – która swoją pomocą obejmuje dzieci, młodzież oraz dorosłych.
  • Jeżeli niezbędna jest faktura VAT prosimy o zaznaczenie tej informacji na formularzu zgłoszenia.
  • Warsztaty będą prowadzone w języku polskim.
  • Opłata za udział w warsztatach obejmuje: uczestnictwo, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie warsztatów typu: lunch, kawa, herbata, woda.
  • Opłata nie obejmuje rezerwacji noclegu.
  • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. Podane powyżej terminy oznaczają daty wpłat należności.
  • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy Best Practice Sp. z o.o. (Grupą Fundamenti) a Zgłaszającym.
  • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem szkolenia na konto: Best Practice Sp. z o.o., ul. Dalanowska 48 lok.61, 03-566 Warszawa; NIP 1132851103; na podstawie faktury proforma.
  • W ciągu 7 dni od daty otrzymania wpłaty na konto zostanie wystawiona faktura VAT i przesłana pocztą na podany adres.
  • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed warsztatami, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed warsztatami zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed warsztatami i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. O tym fakcie należy poinformować Best Practice Sp. z o.o. (Grupą Fundamenti) najpóźniej na dwa dni robocze przed warsztatami. Umożliwi to wydrukowanie odpowiedniego identyfikatora oraz dyplomu uczestnictwa.
  • Osoby, które nie odwołają swojej rejestracji, a nie wezmą udziału w warsztatach, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacji z warsztatów należy dokonać w formie pisemnej (mailowej). Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
  • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w warsztatach nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Od nieterminowej zapłaty Best Practice Sp. z o.o. (Grupą Fundamenti) przysługują odsetki ustawowe.
  •  Best Practice Sp. z o.o. (Grupa Fundamenti) zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie warsztatów oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany terminu.

Miejsce: Rodzinna Klubokawiarnia Praska, ul. Dąbrowszczaków 8, Warszawa

Godziny szkolenia: 9.00 -16.00 (każdego dnia)

Terminy