Laboratorium Kompetencji Sprzedażowych

Celem projektu jest: rozwój umiejętności wpływających na zwiększanie poziomu sprzedaży.

Ponadto:

  • Rozwój umiejętności planowania pracy i efektywnego wykorzystanie czasu pracy;
  • Zapoznanie z technikami pozyskiwania nowych Klientów;
  • Rozwój umiejętności budowania trwałych relacji z dotychczasowymi Klientami;
  • Zapoznanie ze sposobami radzenia sobie w sytuacjach trudnych, obiekcji i porównania z konkurencją;
  • Wzbudzenie motywacji pracowników do wykonywanej pracy oraz większej identyfikacji z firmą.

Korzyści z uczestnictwa:

  • doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem różnych umiejętności i technik sprzedażowych. Po zakończeniu zajęć handlowcy potrafią efektywnie współpracować z klientami, zawierać kontrakty, sprzedawać produkty firmy, pozyskiwać nowych klientów, rozwijać i umacniać pozycję swoją i firmy.


Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
Instagram