Programy dydaktyczne

Nasze programy dydaktyczne są tworzone w oparciu o praktykę i wiedzę trenerów z nami współpracujących. Dodatkowo wykorzystujemy Cykl Kolba oraz badania i doświadczenia Morgana McCall, Roberta Eichinger i Michaela Lombardo, którzy opracowali model rozwoju zawodowego 70-20-10 gdzie 70 to praktyka i doświadczanie nowych zachowań, 20 wymiana doświadczeń z osobami prowadzącymi proces a 10 szkolenia i kursy, czyli nauka formalna. Dbamy o zachowanie w trakcie warsztatu powyższej zasady i proporcji tak, aby uczestnicy mogli ćwiczyć nowe nawyki, wymieniać się doświadczeniami oraz uczyć się na poziomie wiedzy nowych modeli do zastosowania ich pracy i życiu.

Parafrazując trenera piłki nożnej Jose Mourinho możemy powiedzieć „Nie jesteśmy w szkoleniach najlepsi na świecie, ale myślimy, że nie ma lepszych od nas”. Jesteśmy po prostu rzetelni, doświadczeni, pełni entuzjazmu wobec tego z czym i kim pracujemy