Społeczne kompetencje służb medycznych

Czy możemy powiedzieć o zaufaniu do placówki medycznej? Jak wiemy ono przekłada się bezpośrednio  na jej dobry wizerunek wśród pacjentów, ale także wśród pracowników czy partnerów biznesowych. Działania CSR nie opierają się jedynie na organizacji badań profilaktycznych dla pacjentów. To elastyczność placówki we współpracy i z Pacjentem i angażowanie się w działania społecznie potrzebne. Umacniają one wizerunek danego ośrodka wśród wszystkich jego interesariuszy i pozwalają utrzymywać owocny kontakt. Przez udział w programach odpowiedzialności społecznej każda grupa z otoczenia placówki czerpie z tego korzyści. Tym samym takie przedsięwzięcia powinny być wpisane w strategię zarządzania każdego ośrodka ochrony zdrowia.

Dlatego jeśli chcecie nam pomóc, aby tą sekcję rozwijać i pokazywać dobre praktyki, przesyłajcie nam swoje propozycje placówek medycznych przyjaznych na adres pomoc@przeciwprzemocy.pl


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *